mandag 24. desember 2007

Morgenstund har stress i munn ?

Her er nok en blogg om hvordan ting står til her i Norge før avreise.
Jeg (Julie) har stått opp tidlig for å bevise for mamma en gang for alle at man KAN pakke samme morgen som man skal dra. Dere som aner en noe frustrert Trine - dere har helt rett! Men nå er vi altså klar. Tror jeg da.

Jeg har litt blandede følelser akkurat her jeg sitter, jeg har på mange måter ikke lyst til å dra fra Norge og alt og alle her. Men på den annen side så er dette en once in a lifetime experience, så det er bare å kaste seg ut i det, og håpe vi kommer hjem uten kiste på!

Nei, nok blogging fra Norge tror jeg. Neste blogg fra Norge blir om nesten en måned, når vi kommer hjem! Med mindre jeg tar Nerd til nye nivåer og blogger litt på gardermoen. Ikke umulig

Hjemreisen er satt til 17 januar, som vil si at vi er hjemme en eller annen gang den 18, for eventuell presse som vil møte oss på flyplassen. Nærmere tidspunkt kommer

Så da snakkes vi i Vietnam!

Nervøs hilsen, Julie

1 kommentar:

Anonym sa...

Kos deg masse i Vietnam, Julie - gleder oss til å få deg inn!